16. dec. 2008

Snežak

Navihana izzivalka Bojamoja nas je prijazno založila z odtisi snežaka Rachelle Anne Miller. Prijazna zimska podoba, pravo nasprotje realnosti, ki nam v zadnjih dneh vsakdan namaka z dežnimi kapljami. In te niso mehke in igrive, kot je mehak in igriv topel pomladni dežek, ki te kar vabi na plano, na kratek sprehod. Te kaplje, brr, so zoprne, in hladne, in mokre in nič prijazne ne do čevljev ne do duše. Kradejo ti radoživost in uspavajo ustvarjalnost. A nekaj pa je. V meni zbujajo željo po preprostem in toplem. Taka je tudi moja voščilnica s snežakom. Preprosta in upam, da vsaj malo barvno nagajiva v osrednjem motivu. Ter poslikana na ozadju, ki je v resnici prevleka za blazino z vzorcem naših babic :) Voščilnica je narejena za izziv, a šla bo na pot, in upam, da bo naslovnici všeč :)




Odtis je pobarvan s suhimi akvarelnimi barvicami s pomočjo vodnega čopiča. Ker nimam živalskih pripomočkov (t.j. hroščka), je krog izrezan ročno. Pomagala sem si s šablono. Izdelala sem jo tako, da sem na navaden list papirja narisala krog, s pomočjo najširšega kozarca, ki ga premoremo pri hiši ;) Zatem sem ta krog izrezala z navadnimi škarjami. Pobarvani odtis sem podržala pred lučjo in na zadnji strani natančno namestila izrezani krog, da je bil v njem ujet motiv čimbolj sredinsko. Ko sem izrezani krog na zadnji strani motiva centrirala, sem ga še prilepila z lepilnim trakom. Zatem sem odtis obrnila in ob krogu na zadnji strani zarezala z vzorčastimi škarjami. Z izrezanega kroga sem odstranila papirno šablono.
Za podlago na voščilnici sem uporabila pohroščkan papir, ki sem ga kupila od Bojemoje, po njem pa sem podrsala s črnilnimi blazinicami VersaColor roza, svetlo modre in zlate barve. Na podlago sem prilepila še dva koščka darilnega papirja, ki sem ga sprva hotela uporabit za osnovo, pa sem si premislila. Krog z motivom sem okrasila s tremi pisanimi razcepkami, zatem pa ga prilepila na podlago z obojestranskim lepilom. Naknadno sem morala uporabiti še nekaj lepila UHU, saj obojestransko lepilo ni dobro reagiralo s podlago, ki sem jo obdelala s črnilnimi blazinicami. Če povem po domače, šment se ni hotel prilepit in ostati prilepljen ;) Prednjo in zadnjo stran sem zatem okrasila tako, da sem z enakim črnilom odtisnila nekaj motivov snežink (štampiljke so Sitarjeve), štiri kote pa sem še "pobarvala" z odtisom blazinic.



5 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

:)))))) navihana da sem :)))))))))

Če sem jaz, si potem pa tudi ti :)))))))


Prima čestitka :)

Sultana pravi ...

Zelo lepa in nežna. Ni nobenega dvoma, da bo naslovnici všeč;)

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasna čestitka. Vidim, da imaš isti modri darilni papir kot jaz. :)
Lp, Nataša.

Moni pravi ...

Zelo lepa čestitka! Lp, Moni

Anonimni pravi ...

namo tudi pravi da je fuu dober tvoj snežakec.

 
eckart tolle