7. dec. 2008

Praznična voščilnica

Pa sem spet našla pot do blogeca ;) Potrebni so bili daljši sprehod, kozarec kuhanca, premrl nos in pogled v izložbo, kjer so mi pozornost ukradle porcelanaste figurice snežakov in otrok iz nekih drugih časov, iz predprejšnjega stoletja. In me je zaneslo, v neko starinsko sobano. Visoki stropovi, bogat kristalni lestenec pod stropom, prek hrastovega parketa položena debela, ročno tkana mehka preproga z bordo rdečim vzorcem za osnovo. Čez velika okna navlečene težke brokatne zavese, sredi sobe pa štirje globoki, udobni tapecirani fotelji, razporejeni okrog masivne mize iz češnjevega lesa. Na njej kakav, seveda s smetano, krožnik za sadje v barvi starega zlata in na njem rdeča jabolka jonatan.
Tja bi pasala takšna voščilnica :)


Osnovo za voščilnico z ovalnim izrezom sem že pred časom kupila v Hoferju. Osrednji motiv sem podrsala na posebni zlati foliji, ki je namenjena prav za reliefno krašenje, kupila pa sem jo v Prometeju. Na netu sem poiskala dovolj všečen motiv novoletne jelke, ga v wordu oblikovala na pravšnjo velikost, natisnila in izrezala. Iz folije sem izrezala kos, nanj položila natisnjeni motiv in ga s kulijem "prerisala". Ko sem obrisala celoten motiv, sem papir odstranila in podrsane dele na foliji še dodatno poglobila z orodjem za reliefno drsanje, ki ga uporabljam pri pavsanju. Košček folije sem namestila na zadnjo stran ovalnega izreza, folijo pritrdila z lepilom, od spredaj na njej narahlo občrtala obod, voščilnico spet obrnila in z drsalom narisala še pikice. Zunanji del sicer tridelne voščilnice sem zapognila navznoter in prilepila ob osrednji del z izrezanim ovalom, ki ga zdaj krasi zlati motiv. Uporabila sem obojestransko lepilo, da bi ne prišlo do kakšne "papirne nesreče". Naposled sem prednjo in zadnjo stran voščilnice še okrasila s snežinkami (štampiljki sem kupila pri Sitarju), pri tem pa uporabila črnilno blazinico VersaColor v zlati barvi. In je nared. Zlato-rdeča zimska krasotička :)
Za bolj radovedne, takole je videti mapica z zlato folijo, v njej so tri pole, merijo okoli 19 x 30 cm, stanejo pa 2,4 evra.
In ker sem tako navdušena, da sem spet tu, se bom hitro prijavila na en izziv - pri Stampartic, kjer zahtevajo izdelavo voščilnice brez vzorčastega papirja.

7 komentarjev:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasna čestitka! Super si se spomniloa to s folijo.
Lp, Nataša.

Barbi pravi ...

Oooo, tak lep opis hiše, da sem si jo kar predstavljala in ta voščilnica res paše tja. :)

Sem kar malce pogrešala tvoje objave. :)

SasSa pravi ...

Gorgeous card! Love the purple and gold together!
Thanks for playing.
Hugs SasSa

Unknown pravi ...

Beautiful card, love the gold and the war color! Thank you for playing!

hugs,
Jorunn

Anonimni pravi ...

O Tulpi superca je tale tvoja krasotička.

Anonimni pravi ...

Aja ta anonimni sem jaz Namo.

Tulpika pravi ...

Hvala dekleta za vse komentarje :)

 
eckart tolle