30. dec. 2008

Dawivca

December je mesec obdarovanja. Glede na to, da se nam vsako leto ta mesec v goste napovedo kar trije možje, bi tehnično človeki lahko postali kar malo pohlepni. Saj ne, da se nekaterim ne odpuli, ampak nekaj pa jih je, ki se tudi v praksi - ne le v besedah - držijo, da je manj več. Da je pomembna pozornost, ki je še toliko dragocenejša, če je darilce ročno izdelano. Da sta pomembna ustvarjalno veselje in čar pričakovanja. Na Otoku zakladov nas je to dokazalo osemnajst udeleženk v prazničnem swapu, ki sem ga tokrat organizirala že drugič. In njihovi odzivi so razkrili, da so bile darilc prav tako vesele kot jaz svojega.
Moj paketek je priletel z Otoka, kjer je trenutno moja swapika sturla, v njem pa so se skrivali čaroben obesek, prekrasna šatulja v obliki knjige ter voščilnica.

Foto: sturla

V skupnem albumu fotografij si marsikatera ni znala predstavljati, kakšna je knjigica videti v živo, zato sem jo fotografirala še enkrat in upam, da ta fotografija odgovori na vsa vprašanja:)


A čar obdarovanja zažari šele takrat, ko se krog sklene. Svoje swapike mojcara nisem poznala, nikoli je še nisem videla, nikoli z njo govorila, zato sem se morala zanesti le na nekaj podatkov o tem, kakšne barve so ji všeč. V njenem albumu je za zdaj le nekaj uhanov, zato sem si predstavljala, da rada nosi nakit - in ji za praznični swap poklonila komplet ogrlice in uhanov. Njen odziv - da je kompletek čisto v njenem stilu - pa je bil še tretje darilo v tem prazničnem swapu.



In za konec še voščilo. Naj vam prihodnje leto mine v ustvarjalnem razvratu in radostnih pričakovanjih, z mravljinci in metuljčki in vsem, kar sodi zraven. Naj se pričakovanja vsakokrat znova sklenejo v krog darilc - majhnih, velikih, skritih, odbitih, nedoumljivih in zapeljivih, sladkih in pelinastih, tudi takšna morajo biti. Naj bo leto 2009 kot dar, vreden spomina za stare dni!

3 komentarji:

Sultana pravi ...

Prejeto in dano darilo, oba sta čudovita! Skrajni čas je, da se tudi jaz postavim v vrsto:)

Moni pravi ...

Zelo lepo darilce si dobila, pa tudi tvoje darilce je zelo lepo! Lp, Moni

Moni pravi ...

Tudi tebi voščim srečno novo leto, veloko zdravja, ljubezni, sreče in vsega kar si želiš! Lp, Moni

 
eckart tolle