20. dec. 2008

Dobri dedek Mraz

Hrepenjenje po miru, toplini in varnosti v tem vročičnem obdobju zaznamuje vsakdan marsikoga. Zato nekaj bleščavosti sredi domačne podobe iz spominov. Podoba dobrega moža se je pri nas z leti spreminjala, a čeprav me zmoti njena komercialna nota, me obenem navdušuje optimistična kombinacija rdeče, zelene in zlate. In sta sredi begajočih misli nastali dve voščilnici. Času primerni.

Ni mogoče razbrati, a z nevidno pisavo je na papirnem svitku zapisanih tudi nekaj mojih želja. Verjamem, da je tam tudi kup vaših:)


In želja za vse nas, da nam dobri mož izpolni katero od njih.




Tokrat nisem delala po predlogi, ampak sem si postavitev zamislila sama. Obe voščilnici pa ustrezata dvema izzivoma. Na blogu Spoon full of sugar je izziv izdelava novoletne voščilnice, na blogu Cute card Thursday pa je izziv, da vsaka naredi voščilnico po lastnem vzgibu.
Za osnovo sem vzela karton, ki sem ga oblekla z recikliranim darilnim papirjem. Osrednja motiva sta kupljeni nalepki. Ko sem pred kratkim šla oddat eno pošiljko, sem presenečeno ugotovila, kako dobro in simpatično ponudbo imajo na pošti. Nisem se ji mogla upreti in nekaj nalepk je moralo z mano domov. Tudi zato, ker so nekatere izmed njih polepšane s 3D dodatki - kakršen je cofek na kapi dedka Mraza na drugi voščilnici.
Brez prispodobe mraza - snežink - ne gre, in na prvi voščilnici sem jih s štanco izsekala iz stare kuverte, na drugi pa iz belega kartona. Snežinke sem pripela z razcepkami v prazničnih barvah. Podlago sem z obojestranskim lepilnim trakom prilepila na belo podlago. Premerila sem, koliko bo še ostalo roba na rdeči osnovi, ko bo na njej prilepljen motiv, zatem pa ta del okrasila s dvema štampiljkama snežink. V ta namen sem uporabila zlato črnilno blazinico VersaColor. Na koncu sem na rdečo osnovo voščilnice s poštempljanim robom nalepila še osnovni motiv. In priznam, ti ljubki podobi me kar ganeta. Najbrž je tak čas.

7 komentarjev:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Spet dve krasni čestitki. Ja, pošta tudi mene včasih preseneti z izbiro. Tisti cof je zakon. :)
Lp, Nataša.

Andrea, pravi ...

Fabulous card, love the Santa, thanks for joining in the CCT challenge.
Happy Christmas

Moni pravi ...

zelo lepi čestitki! Lp, Moni

Sultana pravi ...

Res lepi, pa v čudovitih barvah. Me veseli, da se je našla še kaka, ki se ne boji barv:)

Maja pravi ...

Obe sta prav profesionalni! Nalepki sta res enkratni!!

Anonimni pravi ...

Pa seveda tud dedi mrazi

Naoual pravi ...

Great card!

xx Naoual

 
eckart tolle