12. okt. 2008

Pergamentarije

Prvo voščilnico v pergamentni tehniki (ang. parchment craft) sem izdelala tam nekje konec lanskega maja. Na eni izmed delavnic na Otoku zakladov nam je prve skrivnosti drsanja po pavsu razkrila Dodo in mene je tehnika očarala. Sprva sem se je lotevala z nadomestnim in prilagojenim orodjem, pri čemer sem za drsanje uporabljala star, iztrošen kuli, za luknjanje pa navadno šivalno iglo. Nisem namreč želela vlagati v nekaj, za kar bi pozneje ugotovila, da mi ne leži. Naposled pa sem počasi nakupila potrebno orodje.

Kakšno veselje je bilo, ko sem na Papirnih poljanah našla dve somišljenici - Sonjo in Bojomojo. Takoj sta se odzvali na vabilo in konec januarja letos smo že sklenile prvi mini pergamentni swap. Ker smo po rodu iz Prekmurja, Bele krajine in Štajerske, bi lahko rekla, da je bil tako rekoč vseslovenski :)

Že od začetka sem si ga zamislila tako, da sodelujoče izdelamo svojo različico voščilnice na podlagi iste predloge. Po pravilu je treba ohraniti pomemben del predloge, denimo osrednji del, preostale podrobnosti o izbrani pergamentni tehniki, barvah, obrobah, dodatkih pa so stvar vsake sodelujoče. Od takrat je bilo krogov že več in vsakokrat znova je čudovito videti, kako raznoliki in presenetljivi so končni izdelki.




V prvem krogu sem voščilnico izdelala za Sonjo. Tu je osrednji motiv ...













... voščilnica pa je bila videti takšna. Pri vzorcu je bila z drsalom (v ang. embossing tool) podrsana z zadnje strani. Rožice sem podrsala od zunanjega roba navznoter, razmeroma krepko, da sem dobila 3D učinek. Metuljeva krila so prav tako drsana z zadnje strani, od trupa proti zunanjemu robu kril. Kombinacija drsanja in barvanja s Staedlerjevimi barvicami Ergosoft je dala malo pearl ucinka na metuljevih krilih. Rob je luknjan po predlogi s četvornim pikalom (v ang. four-needle perforating tool). V obrobi sem zatem od zadaj nadrsala krozce in na koncu s posebnimi skarjicami za pergamentno tehniko (ki imajo ožja rezila) izrezala križce. Krog ob osrednjem vzorcu sem z zadnje strani podrsala s krožci.




V drugem krogu se nam je pridružila še ena navdušenka nad pavsom - Nanca. Tokrat je bila moja voščilnica namenjena prav njej, videti pa je bila takšna:


Pa še detajl, kjer se vidi učinek 3D.


V tretjem krogu sem voščilnico izdelala za Bojomojo.


In še detajl:


V četrtem krogu je bila moja voščilnica takšna, namenjena je bila Bojimoji:


Pa še detajl:


V petem krogu pa je bila moja voščilnica namenjena Sonji in je bila takšna:


Pa še detajl:


In tu se zgodba še ne konča :) Razpisan je nov, tokrat šesti krog, in vse udeleženke smo že pomele prste in se pripravljamo nanj :) Khem, mhm, se pripravljamo :)

4 komentarji:

Moni pravi ...

Fenomenalno! Čestitke so fantastične! Lp, Moni

Barbi pravi ...

Prav vesela sem, da sem našla še tvoj blog in tvoj način pisanja je super simpatičen. :)

Tale pergamentna tehnika ti definitivno leži in jaz sem ena tistih rednih obiskovalk papirnih poljan, ki spremlja vse vaše kroge in komaj čaka, da vidi, kaj bo v tem krogu nastalo ... vzorček je že izbran. :)

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasne čestitke. Vse, ki ste osvojile to tehniko, občudujem, meni pa kar ne gre in ne gre.

Lp, Nataša.

Tulpika pravi ...

Hvala vsem za pohvale :)
Saj tehnika ni tezka in potrudila se bom, da jo bom scasoma v korakih opisala. Potrebujem pa malo vec casa, ker moram pripravit primerne fotke :)

Barbi, ti si pa res zasluzis zlati orden spremljanja nasih pavsastih swapitov :) Pazi, ne toliko migat, sem se ravno z mecem v desni roki dotaknila tvoje desne rame :))))
LP, tulpika

 
eckart tolle