31. okt. 2008

Deklica s šopkom

Podoba deklice Missy je počivala v mapici kar nekaj časa. Že dolgo nazaj nam je motivčke na delavnici podarila Petya. Svojega sem pobarvala kar tam. Celo svoj domek je že imela ta navihana deklica, a kaj, ko ni ni in ni hotela na voščilnico :) Danes je bilo drugače, počutila sem se - no, ne olimpijsko, ampak izzivalno :)

Zelo všečno predlogo sem našla na strani Friday Sketchers, hkrati pa sem z voščilnico odgovorila tudi na izziv na strani ABC Challenge, kjer je tokratna tema črka O - oval.

Predloga št. 26:



In voščilnica:


Kot osrednji element sem torej izbrala deklico Missy, pobarvana je s suhimi barvnimi svinčniki Jolly in Ergosoft. Reciklirala sem star trak z enega od daril, ki ga je zdaj zmanjkalo :) Zamislila sem si, da bo drugi trak živo zelene barve, a ker imam samo trimilimetrskega, sem ga ojačala tako, da sem tri trakce spletla v kitko. Rožice so prima, razcepke pa kupljene v domačih logih. Pistacijeva voščilnica je kupljena, oranžna podlaga je iz domače zaloge, trikotno odrezan papirček pa je gratis print s Canonove strani.



*****
The central element in the card is the image of Missy, coloured by Jolly and Ergosoft pencils. The backing paper, cut out into a triangle, is taken from the Canon site with lots of free printables. The blue ribbon is once again an attempt at recycling (sadly - I've used the last centimetres). I've had my heart set on bright green for the other ribbon part, but all I could find was a very narrow one, so I've decided to take three lengths and braid them together :) The card is rounded up by Prima flowers and some brads.

8 komentarjev:

Moni pravi ...

Kake lepe barve si kombinirala, zelo dober izziv, upam, da tvoja čestitka zmaga! Lp, Moni

Simone pravi ...

Very cute and beautiful!!!
Simone

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Super barve. Od vseh božičnih čestitk kar paše pogledati nekaj bolj barvitega.

Lp, Nataša.

Anonimni pravi ...

kok je lepa res dobre kombinacije kar tako naprej pa hitro nam spet kaj pokaži

Tulpika pravi ...

Hvala vsem za prijazne komentarje :) Bolha, imas prav - kamorkoli pogledas, vse je ze bozicno, potem pa je treba vcasih malo kontro dat :)
LP, tulpika

BojaMoja pravi ...

luštkana

Cathy pravi ...

Lovely card - love how you have done the ribbon.
Thank you for joining in the ABC challenge this week.
Cathy xx

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten pravi ...

I am sorry I am so late with my comments, but couldn;t make it sooner!! Love to see what you created with my sketch! Thanks for joining us at Friday Sketchers. Love from Holland,
Jacqueline

 
eckart tolle