1. jul. 2009

Poletni uhani

Sem pred časom bežno obljubila in čakala dovolj dolgo, da bo uresničena obljuba res pravo presenečenje ;) Lahki, nežni, igrivi uhani za tople poletne noči.

Kombinacija kovinske obljube večnosti in topline lesa. Uporabila sem vinsko rdečo, ki je stimulativna in barva moči (rdeča preproga!), ter nežno pistacijevo zeleno, ki pomirja ter simbolizira rast, obnovo in zdravje.

Vino in pistacije ... prav zahotelo se mi je sladkosti. In glej ga, zlomka, Sonja ponuja bonbonček na svoji spletni strani. Če njene strani morda še ne poznate, je ogled na mus :)

7 komentarjev:

Alenka pravi ...

Luštni uhančki

Moni pravi ...

Lušni uhančki! Lp, Moni

Tina pravi ...

Ful so mi všeč, pa še tako lepo si vse povedala o njih.

DidiArt pravi ...

o tole pa je prav pesniško umetniško delo... super lepi uhančki, lp

Vladuška pravi ...

Sem mislila da te imam med blogi, ki jih spremljam, pa ocitno sem te pozabila dodati :-( Zelo lepi so ti uhani. Zadnje čase sem kar nora na to vsrto nakita. Ta rdeča je fantastična, ki si jo super opisala. Zdaj bom večkrat tukaj :-)

Jana pravi ...

Ptičkasti uhani so mi zelo luštni, ker so nekaj drugačnega, malo norega in zelo primerni za prve študentske počitnice. :)

Tulpika pravi ...

Hvala vsem za prijazne komentarje. Bodo se uhani :) Tisti ptickasti iz gornje objave so pa tudi meni lustno nori ;)
LP, Tulpika

 
eckart tolle