17. maj 2009

Barvit pozdrav

Na mizi sem našla skrit zakladek. Pobarvano podobico, ki se je med dvema listoma skrivala že nekaj časa. Zdaj, ko mi je že skočila v roke, nima smisla več odlašat, da bi ne skočila tudi na voščilnico :) Motivček je bil pobarvan s suhimi barvicami Jolly, pa sem ga še malo osvežila s svetlečimi flumastri. In se spomnila, da so pri The Pink Elephant postavili inspiracijski izziv - narediti voščilnico na podlagi navdiha ob spodnji sličici. Meni se zdi absolutno fantastična! In sem poiskala material, da sprejmem ta čudovit izziv!

Na svetlo modro osnovo za voščilnico sem najprej nalepila svetlejši moder karton, ki sem ga obrezala z vzorčastimi škarjami. Ko je bila podlaga pripravljena, sem se lotila osnovne ploskve. Zanjo sem uporabila darilni papir in v škatli poiskala še primeren trakec - ja, recikliran je ;) Ker je bleščeče moder in je modra tudi podlaga, sem skočila še v kopalnico. Takoj povem, zakaj :) No, tam sem našla primerno modro senčilo za veke, s katerim sem narahlo potapkala motiv. Da bi senčilo ostalo tam, kjer mora biti (na voščilnici), sem osrednji motiv še od daleč na rahlo popršila z lakom za lase. Poiskala sem še dve prima rožici in ju z zeleno razcepko pripela na trakec. Joj, so mi všeč vse te nore barve :)

In ker je motiv bolj otroški, bom voščilnico prijavila še na en izziv. Na My Time to Craft so si namreč zaželeli otroško voščilnico.

13 komentarjev:

LORi pravi ...

Awesome Card!! I can so see the inspiration!!

Ginny pravi ...

cute image, lovely bright colours :0)

Marija - Marička pravi ...

Kako posrečena in navihana čestitka. Všeč mi je pestrost in hkrati skladnost barv.

Alenka pravi ...

Lepe živahne barve, kar izžarevajo pomlad, mladost. Zelo lepa čestitka.

Vladka pravi ...

Kako je srčkana! :) Veliko sreče!

Suzy pravi ...

Zelo lušna. Za otroka pa skoraj mora bit živih barv, a ne?

Moni pravi ...

Zelo lušna je,lep motivček! Super barve! Lp, Moni

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasna in barvita. :)Super si jo skombinirala.
Lp, Nataša.

Tanc pravi ...

Odlična čestitka! Zelo mi je všeč, ker si upaš uporabiti živahne, sijoče, pisane barve. Odlično skombinirano!

Robin pravi ...

Fantastic work!! I love that you were inspired by the colors! Thanks so much for playing along with us.

Iris Wiechmann pravi ...

Wonderful card and super cute image!

Thanks for entering my candy and posting it on your blog!

Hugs,
Iris

McCrafty /Klavdija pravi ...

Tudi meni so všeč pisane barve in tudi jaz imam nekje spravljen takšen darilni papir :)

Lesley pravi ...

Lovely card, so bright and cheerful! Thank you for taking part in the MTTC challenge xx

 
eckart tolle