20. nov. 2008

Sladkosti - blog candy

Moram spet dati od sebe kak glas, da sem živa in zdrava, khem :) Ene ste to že ugotovile po tem, da sem na Otoku zakladov razpisala praznični swap. Lanski je bil tako prijetna in luštna izkušnja, pa še absolutno rekorden je bil po udeležbi :) Res sem imela obilico dela kot organizatorka - samo razpošiljanje imen izžrebanih swapik po ZS mi je vzelo skoraj poldrugo uro -, a so mi swapike vse povrnile z iskrenim veseljem in prijetnim klepetanjem v dolgi dolgi sporočilni niti. In potem sem od Petye dobila še najkulističnejše darilce. Jipi.


Priznam, hudo mi je, da ne najdem in ne najdem časa, da bi se oglasila s kakšno bolj vsebinsko objavo, s kakšnim novim izdelkom, čeprav tuhtam in nekaj malega pripravljam in celo eno (zame) novo tehniko za voščilnice sem preizkusila . Ampak tako je *skomig* in kmalu bo boljše :)

Če je že časa bolj malo in je tudi vreme bolj kislo, pa je splet še vedno poln sladkosti :) Mhm.



Helena svoj bonbonček žreba že danes opolnoči :) Podarja ga samo zato, ker je dopolnila 41 let. Vse najboljše, Helena!
Conni se tako veseli svojih prvih 1.000 obiskovalcev bloga, da bo enemu od njih podarila skodelico bonbončkov, ki bi je bila vesela vsaka kolažnica :) Vse bo znano 23. novembra.
Debbie ponuja tako fantastičen bonbonček, da bi si človek obliznil vseh deset prstov, če bi ga dobil :) Vse bo znano 26. novembra.
Ribenaruby prav tako ponuja svoj bonbonček. Izžrebala ga bo 30. novembra, z njim pa bo proslavila 1.000 obiskov na svojem blogu.
Tudi Sonja (Flati) podarja bonbonček v obliki štampiljke WOJ 30. novembra.
Moni pa bo svoj bonbonček podarila za Miklavža :)

1 komentar:

ribenaruby pravi ...

Thanks for entering my blog candy. Good luck!

 
eckart tolle